Bloemstyling & Verkoop

Het topje van de ijsberg

Laten we gelijk met de deur in huis vallen. Een winkel runnen is niet niks. Er komt veel bij kijken, zowel lichamelijk als mentaal. Er zijn voor je klanten staat natuurlijk op nummer één, maar dat is eigenlijk het topje van de ijsberg. Al het werk achter de schermen, inkoop/verkoop, personeel, marketing je hebt er je handen vol aan.

Een winkel hebben kan zwaar vallen en de kans is groot dat er wensen of problemen blijven liggen die je graag wilt aanpakken. Maar waar vind je de tijd?

“Geef gerust de sleutel en laat de winkelvoering aan mij over.”

Extra bloemstyliste of tijdelijke floormanager

Met de ervaring op zak van succesvol een winkel leiden help ik je graag om zorgeloos je winkel te runnen. Heb je te maken met tijdelijke uitval van personeel door bijv. ziekte of zwangerschap, of wil je er zelf even tussenuit en het stokje even overdagen, of klaar voor een frisse blik op je huidige aanpak? 

Als tijdelijke extra teamlid ben ik breed en flexibel inzetbaar. Van bloemstyliste tot tijdelijke floormanager.

“Zorgeloos je winkel runnen; wie wil dat nu niet?”

Trends en up-to-date

Na een aantal jaar ondernemen heb je je flow gevonden, maar is dat juist misschien wel het probleem. Je wilt wel, maar weet niet zo goed hoe en waar je moet beginnen om te vernieuwen. Een nieuw thema doorvoeren of toevoegen, of juist de winkel klaar maken voor een nieuw seizoen. Behoorlijk ingrijpend proces waar je geen tijd en geld aan wilt verliezen. Het moet tenslotte goed uitpakken.

Ik help je graag mee om dit werk uit handen te nemen. Van het meedenken en uitdenken van je wensen, tot aan de uitvoering en het volledig opnieuw inrichten van de etalage. 

“Het voelde even gek om alles aan Leonie over te laten, maar wat ze heeft gefixt in 2 maanden tijd. Wow….ongekend. Die doorstart had ik even nodig.”

Monique

Frisse & eigentijdse bedrijfsvoering

Onder het water is de rest van de ijsberg en dat is jouw bedrijf. Hoe ziet jouw bedrijf eruit met een frisse en eigentijdse blik?

Samen kijk ik met je op een opbouwende praktische, maar toch wel tikkie kritische wijze, naar verbeterpunten.

Wat kun je doen om de styling te verbeteren? De plaatsing in de winkel? De winkelreis van je klant zo mooi mogelijk te maken. 

Maar wel kunnen ook het technische diepe induiken. Wat doe je met social media en hoe kun je klanten fan laten worden van jouw winkel?

Leuk, laten we koffie drinken en samen kijken wat we kunnen doen om jouw winkel te verbeteren.

“Ik kom graag bij je langs. Zet jij de koffie? Dan neem ik wat lekkers mee.”